woensdag, juni 02, 2004

Sturum naar Brussel!

Aaaaaargh, zat ik gisteren argeloos thuis te wachten tot the Office ging beginnen op NPS, kreeg ik nog effe een uitzending van de politieke partijen voor mijn kiezen. En niet de minste. Deze kwam van rechts, van de nieuwe nationale engerd Michiel Smit en zijn Nieuw Rechts. De would-be Pimkloon had een lekker nationalistisch sausje over zijn filmpje gegoten: "de gulden moet terug want alles is de schuld van de euro". "Oh nee, de turken moeten weg en in ieder geval niet in de EU, want waar de euro niet schuldig is zijn de Turken dat".
Een zever-verhaal van jewelste dus, maar tegelijkertijd natuurlijk wel de oplossing: als er dan toch een paar mensen zijn in ons land die zo denken, laten dat er dan net voldoende zijn om Michiel Smit een zetel in Brussel te geven. Kan hij daar tenminste eens voelen hoe het is een buitenlander te zijn en wij zijn hier fijn van 'm af!
Jijgaattochook, Michiel?

1 opmerking:

FROMMEL zei

ik heb me kostelijk vermaakt om dat fillumpie. ik vond het bijna beter als the office (waar ik weer buikkramp van kreeg). ik ga de gids uitpluizen wanneer ze weer komen.

Simple Minds: Everything is Possible - Joss Crowley

Simple MInds: Everything is possible op IMDb (8,0)   Simple Minds: Everything is possible op Moviemeter (3,30) Een 8,0 op IMDb. Dat is echt ...