vrijdag, juni 11, 2004

Wat een stem!

En? Gisteren uw stem uitgebracht? Dan bent u, ondanks de stijging van het stemmend percentage, in de minderheid. Zo'n 39% gisteren, waarbij een fors gedeelte te danken is aan enkele lokale referenda. Daarvoor dienen we dan ook D'66 te danken: die partij is op nationaal niveau welhaast weggevaagd, maar ziet toch een van haar kroonjuwelen in vol levenslicht.
Begierd heb ik me gisteren toen ik het journaal bekeek. Daarin werd aan mensen gevraagd of ze gingen stemmen. Bij negatief antwoord was de vraag waarom niet. Nog nooit heb ik het onwetend deel van Nederland beter vertegenwoordigd gezien dan door de mevrouw die gisteren op de "ukomttochook?"vraag antwoordde met: "Nee hoor, ik ga lekker naar Marco Borsato!!

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...