woensdag, september 08, 2004

Een te kleine komedie

Godverdomme, wat hebbik last van een goed humeur. Liep net lekker mijn pauze-rondje door de binnenstad. Bruinbroodjes knabbelend tussen de vrolijke Tsjechië-supporters, die alvast oefenen voor de vrolijke bui van vanavond, liep ik van Waterlooplein naar Rembrandtsplein en via de Halvemaansteeg trug naar de Kloof. Zo liep ik langs het Kleine Komedie-theater. Normaal is dat de vaderlandse tempel vh geëngageerde cabaret, maar vandaag zag ik een aankondiging voor de integrale uitvoering van de rock-opera "Joe's Garage". Ik heb zelf de dubbelelpee van deel 1 en 2 van de bij vlagen ongenaakbare Frank Zappa nog thuis en begon terstond de openingstunes en lyrics weer eens te zingen.
Terstond maatje Willem gebeld, die mag dit niet missen...
Toch die lp maar eens van zolder halen, deze dit weekend weer eens draaien.
Why does it hurt when I pee, Catholic Girls en de titelsong zelf: ik kijk er wel weer naar uit...

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...