maandag, september 13, 2004

Helden #3

Ach, Helden is een groot woord, maar ik gebruik het toch omdak een hekel heb aan de code "BN'er".
Werken in deze buurt geeft als groot voordeel dat je regelmatig van die bovengenoemden tegenkomt zonder dat ze tot de grachtengordel behoren en dus enige sympathie bij mij wekken. Een van de koningen van de reclame-schnabbel, Peer Mascini, kom ik zeer frequent tegen als hij over de Zeedijk heen en weer fietst, daarbij links en rechts kroegbazen begroetend. Causaal verband??

En zo net, even op en neer naar mijn Opzij-collega's, botste ik bijkans op het grote lijf van mevrouw Adelheid Roosen. Ik kon me net inhouden om één van haar leukste film-uitspraken te debiteren. In "Broos" was ze de intrigante die bij elke ontluikende ruzie riep: "T gaat goeoeoeoeoeoeoeoed!".

Geen opmerkingen:

Simple Minds: Everything is Possible - Joss Crowley

Simple MInds: Everything is possible op IMDb (8,0)   Simple Minds: Everything is possible op Moviemeter (3,30) Een 8,0 op IMDb. Dat is echt ...