donderdag, september 16, 2004

Helden #5

Niet dat ik ze nou allemaal ga opnoemen, maar het is wel weer grappig dat ik net, toen ik naar mijn collega's op de H'gracht liep, in de Damstraat Jaap Spijkers op de fiets ontwaarde.
Naast dat ik mezelf net kon inhouden een studentikoze "CLOACA!"-groet te bezigen, vond ik het erg leuk dat zo in één keer deze week mijn verzameling "Poolse Bruid" is gecompleteerd. Ik moest toch weer even trug denken aan die prachtige scene dat ze op het uitgestrekte land een appelte zitten te eten, waarbij zijn "bruid" wijst op een verzameling aardappelen verderop: "Iesh berg!", zegt ze. "Nhaaa", zegt hij. "IESH BERG" zegt ze iets nadrukkelijker. "Nhaaaa", zegt ie, "dr bint gien bargen in Grunningen".

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...