maandag, september 13, 2004

Ongekend weekend

Voor mij zeer bijzonder, een kinderloos weekend. Ietwat omgegooide opvangregelingen zorgen ervoor dat ik dit weekend naar wens met mijn lief kon indelen, zonder dat mijn Drie Dartele Dames daar doorheen hupsten.
Hoewel vreemd rustig, was het ook wel eens lèkker rustig. Vrijdag naar de film en daarna effe naar de kroeg, daarna gewoon uitslapen tot zolang ik dat wilde. Dat was zeker op zondagochtend handig, omdat ik zaterdagavond nog tot 04.00 stond te DJ'en en te dansen (precies: in dat hoekkie stonden we te draaien!). Daarna een lekker uitstapje, waarover hierboven meer, waarna ik zondagavond om elf uur lekker uitgewaaid thuis kwam.
Zeer Zeer ontspannen dus! Vanavond weer wat plichten oppakken, maar nu eerst even relaxed terugkeren in de werkelijkheid.

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...