donderdag, september 09, 2004

Uitdaging

Kutklussen bestaan niet, zegge ze. Uitdaging zijn het, volgens managers en cursusgoeroes.
Jaja, lekker lullen hebben ze. Zij moeten niet voor een van hun collega's een bestand updaten van seizoenkaarthouders van, houjevast, Feyenoord! Ik wel!
Zit ik me daar een beetje te grutten in zuid holland ( hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt..) om die mensen straks een leuke aanbieding te kunnen doen.
Ik moet sterk de verleiding (lees: de uitdaging) weerstaan om allerlei namen aan te gaan passen. Lekker iemand Richard Witschge noemen, kampioen hooghouden in de Kuip. Of lekker allemaal Zlatans invoegen.
Tis dat het de baas geld kost, en daarna mij dus, maar anders...

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...