vrijdag, november 19, 2004

Cultuurshock

Zo hee! Was ik lekker even met wat vrienden weg om de onmogelijke combi van rock & roll en hippie te maken, blijkt dat zo uitstekend gelukt dat ik bij thuiskomst in Hoorn een heuse shock kreeg.
Na uitpak en uitzak zette ik de treurbuis aan voor het journaal en binnen tien minuten was ik terug op het ouwe trieste niveau van anderhalve week geleden: intolerantie, religieus fanatisme, een onmachtige ministersclub en een land vol kleine Pimmlers.
Direct de mailwisseling opgezet met mijn medereizigers: we moeten maar terug gaan, een leegstaand dorpje in de Pyreneeën kraken en daar dan maar eens werken aan de echte idealen! Want hier is het niet te zoeken, zoveel is duidelijk..

iemand nog een paspoort kopen??

1 opmerking:

Anoniem zei

By SJJ! Ja voordehand liggend hoor, dit nieuwe stukje...
Je moet niet alles geloven wat de media je voorzetten, dat weet jij ook wel. Ik vind de media in deze ook wel errug treurig. Angst en verwarring zijn big issues, daar kan je nu dus mee scoren... Rot op! Ik zie veel meer leuke dingen/mensen om me heen dan nare. Stemmingmakerij! Maar ja, de krant moet vol...
Wb de door jou geplande vlucht uit de realiteit: ga dan maar! En neem dat slappe zootje ook maar mee! Bah, en dan de mond vol van echte idealen...
Als het echt meer is dan woorden; ga dan!

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...