maandag, november 29, 2004

Slaaaaaaap

Pffoeh, een keertje zonder slaap kan. Daar nog een daggie aan vast plakken, kan nog net. Maar nu wordt het toch een beetje te gek: vrijdag en zaterdag lag ik beide keren omstreeks vijven in bed, maar dat was in ieder geval voorafgegaan door een fijne DJ-avond met dito resultaten.
Gisteren echter, na lekker met lief nog even gedeeveedeed te hebben (Cloaca, blijft ook goed asjem de tweede keer ziet), gisteravond dus om iets over tienen het bed opgezocht om het nachtrustdeficiet wat in te lossen. Dat was dus de goden verzoeken, zo bleek: vanaf iets over elven tot richting vijf uur heeft mijn lief een keer of zes de gang naar de badkamer gemaakt om daar iets anti-peristaltisch uit te gaan voeren. En dat laat mij natuurlijk ook niet onberoerd.
Kortom, ik zit nu nogal gammel op mijn stoel, blij me vast te kunnen houden aan mijn toetsenbord. Komt vanavond nog even een vergadering bovenop en dan, ja dan zou ik toch verrekte graag opnieuw mijn kussen opzoeken.
Sorry voor deze weeklacht, morgen beter!

Geen opmerkingen:

Simple Minds: Everything is Possible - Joss Crowley

Simple MInds: Everything is possible op IMDb (8,0)   Simple Minds: Everything is possible op Moviemeter (3,30) Een 8,0 op IMDb. Dat is echt ...