dinsdag, november 02, 2004

Top Hits

Gisteren weer gezellig zitten kijken naar Popquiz a gogo. Niet vanwege het niveau der kandidaten, wel voor de zelftest is dit een leuk programma. Hoe sta ik er zelf ondertussen voor als popkenner? Jarenlang deelnemer aan popkwizjez geweest, bij de defi-doorbraak van de pophouse ben ik daarmee gestopt. Daarom is dit programma een verademing. Bovendien is niet zozeer van Nieuwkerk, maar wel Leo Blokhuis een uitermate sympathieke muziekverslaafde!
Ben benieuwd hoeveel er in de komende top 2000 overblijft van de goededoelenpop die thans onze hitlijsten bestormt. Hoewel ik er wel artistieke bezwaren tegen heb, gun ik de min of meer nummer 1 of 2 van de huidige top zeker de heldenstatus. Het ene nummer is ten bate van War Child, het andere voor de zinloosgeweldsbestrijding van Kappen Nou! Daar mag van mij dan weer wel aan verdiend worden, das toch beter dan een inzameling voor een Hazes-standbeeld.

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...