zondag, december 05, 2004

Senseo

1 x p.j. halen wij met de jongens van het voetbalteam oud papier op voor de vereniging. afgelopen zomer stonden maatje Frommel en ik samen op de wagen en we hebben, naast veel gesjouwd, ook veel gelachen en veel verbaasd.
verbazing betrof vooral de enorme hoeveelheid Senseo-verpakkingen die we in de wagen moesten werpen. Gans Nederland aan zo'n nieuwe koffiemachien? Wij nooit, een gewoon bakkie is een goed bakkie.

gisteren sinterklaas gevierd met schoonouders en kinderen, wat denk je? Juist, mijn lief en ik hebben nu ook een ... Senseo! maar wel met toegestane attributen: Max Havelaar-pads!
Hoera, principes zijn er om flexibel in te ruilen...

4 opmerkingen:

FROMMEL zei

homo. lul. klootzak, sukkel, verwerpeling. koffiedrinkers verrader!!!!!!!!! een senseo. ga je schamen in een hoekje. zet op die ezelsoren. senseo het verraad van de koffie industrie. min. min vind ik het. gooi weg dat domme kut apparaat. weg ermee. fuck senseo. de scheve pleuris met de senseo. koffie zet je op een koffiezet apparaat en nog veel beter met vers gemalen bonen en dan opschenken. of met een percolator maar nooit maar dan ook nooit met een senseo. verrader. senseo. fuck de senseo. de eerst volgende keer dat ik bij joe thuis op koffietijd ben dan wil ik een sterrenmix thee. echt nog beter een sterrenmix thee dan een fucking pseudo koffiedrapje uit een senseo. zet de doos vol oud papier langs de kant van de weg als de buren niet kijken en zet dat nepkoffiebroedmasjien op zolder in een donker hoekje. sinterklaas is geen excuus. koop dan een doos met zakkies oploskoffie. NEUK DE SENSEO!!!!!!!!!!!!

FROMMEL zei

en daarbij max h koffie is sowieso al niet te zuipen. nep bewustdrinkendrap!!!!!!!

Anoniem zei

By SJJ / A Bloggers Pain in the Ass!
Nou Begt, lul je hier maar eens uit...
Persoonlijk hou ik ook niet zo van Max Havelaar, daar wordt je impotent van, so they say... Maar een gegeven paard kijk je niet in de bek. Waarom eigenlijk niet? Troost je met de gedachte dat ik van de Sint dit jaar wel errug weinig mocht bekomen... Het is niet anders; wat je geeft is wat je krijgt...

begt zei

goh, wat was dat makkelijk vanmorgen. Niet om kwart voor zeven met dichtgeplakte ogen een filterzakkie zoeken, een schep of wat erin plempen en dan tien minuten wachten tot ie uitgeprutteld is. Ik kon zelfs gewoon het journaal verstaan vanmorgen. Zo slecht nog niet, zo'n senseo-ding...

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...