maandag, december 06, 2004

Woekeringen

De fantastische trip naar de Pyreneetjes woekert nog na in mijn gemoed. Vrijdag jl wazzet terugkomavond: foto's, video's uitwisselen, beetje geld naberekenen etc.
Wederom een prachtavond die bevestigde met welk een unieke groep we op stap zijn geweest dat weekje.
Gisteren na terugkomst van voetballen trof ik in mijn brievenbusje een kopie-cd aan die ik nu in mijn speler heb zitten. Het is de filmmuziek van het op zich al prachtige "Habla con ella".
Wederom ben ik net zo ontroerd en krijg ik weer de bijgedachten van dat moment: zonovergoten bergen, auto's stilzetten op een bergkam om ons te laten overweldigen door dat fan tas ti sche uitzicht over de gierenvallei en dan uit de openstaande deuren van de auto onmiskenbaar Spaanse gitaarklanken, begeleid door ontroerende violen. Ik hield het niet droog, ik houd het niet droog en ik wil het voorlopig ook even niet droog houden. In mij woekert sinds enige tijd een vleugje Spaans temperament, aangelengd met hollandse nuchterheid! En da's een explosief mengsel.

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...