maandag, januari 10, 2005

Must see!!

Wij waren al geheel voorbereid, maar waren desondanks blij met het foontje van vriend Frommel!
Of wij wel wisten dat de nieuwe serie "Six Feet Under"-afleveringen begon! En of, met heel veel plezier zaten we gisteravond eindelijk weer eens voor de tv. Na al die feestavonden, studieavonden, computeravonden en praatavonden is er eindelijk weer eens een tv-serie die de moeite waard is om voor de buis te gaan zitten.
De visuele pracht, het onbegrijpbaar mooie plot, de mooie ogen van Brenda en het sterke spel van alle acteurs: voorlopig zit Begtje op zondagavond hetzij voor de buis, hetzij voor de video! TIPTIPTIP!!

1 opmerking:

FROMMEL zei

en bij mij ging dus de telefoon en zo mistte ik de helft. was het overigens geloof ik wel waard hoor dat telefoontje. ik doe volgende week weer een poging.

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...