woensdag, februari 02, 2005

Ochtendziek

Gisterochtend, na een lange nacht slaap inhalen, zat ik op de bank vooraleer ik te werk toog. Broodjes gesmeerd, cd'tjes meegepakt, nog even het nieuws en een stukje "Goedemorgen Daphne" kijken. Koppie koffie in de hand, krant staande bij: alles wees op een mooie dag.
Terstond kakte ik in toen ik de gast van GMNL ontwaarde. Het was meneer Nawijn! Die kreeg de kans om promotie te maken voor de gemeenteraadsverkiezingen van Zoetermeer!
Mondiale thema's komen daar in slaapstad allemaal aan de orde, want Stokebrand Nawijn gaat daar dwars tegen de gevestigde partijen in.
En daarna zal hij doorstomen, hij zal met zijn landelijke partij "Hard voor Nederland" zijn! Althans, dat zegt ie. Hij zegt ook dat ie al vele vele aanmeldingen van notabelen binnen en buiten de politiek heeft om zijn lijsten te gaan vullen.
Wie, tja, dat kon en mocht hij natuurlijk niet zeggen, maar dat een leeuwendeel van Nederland op hem zit te wachten, zoveel is nu glashelder!

Mijn koffie smaakte niet meer, de treinreis daarna was te lang en ook met de hele dag kwam het niet meer goed gisteren. Tis jammer, tis "Hard voor Nederland"

2 opmerkingen:

FROMMEL zei

wilt u wel het beestje bij het nampje noemn en het een bakje senseo en niet een bakje koffie noemen. ja. ik heb zondag van dat spul mogen proeven en het is mij slecht bekomen.

begt zei

tja, ze zeggen de politiek dichter bij het volk te willen brengen en het volk is nu eenmaal een belachelijk zootje patjepeeërs

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...