woensdag, februari 09, 2005

Zin #2

Blijk ik me toch goed vergist te hebben. Meldde ik eerder deze week iets over Zinweb en de daaraan verbonden actie om 343 inspirerende spreuken te vinden.
Ik mijn tekst ingestuurd (voor wat het is waard: een gedicht van Freek de Jonge, intimi weten wel welke ik bedoel), blijkt ie nu nergens op de site terug te vinden te zijn. Niet op een prikbord, niet op de inzendingen-link.
En weet je waarom? Omdat alle teksten die er wèl staan zo overduidelijk linken naar bijbel of andersoortig religieus gezwatel dat de mijne natuurlijke te aards, te humanistisch was.
Ingestonken dus! Ik! Mea hele grote culpa....

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...