vrijdag, april 15, 2005

Waar de norm?

Ik vraag me echt af waar kabinet BalkeBalke II zijn normen legt. flink debatteren over het aanspreken van oude vrouwtjes in de supermarkt en het zachter zetten van de stereo als de buren in de tuin zitten (wanneer zit je in dit land in godsnaam in de tuin?).
Maar ondertussen he, ondertussen lispelt Rotte Verdonk een uitspraak naar Eduard Nazarski, de directeur van Vluchtelingwerk: geachte heer N, ik zou u medewerking aan de portretserie "26.000 gezichten' nog maar eens goed overwegen, als u tenminste volgend jaar nog subsidie van mij wilt ontvangen".
ter verduidelijking; 26000 gezichten is een serie filmpjes over uitgeprocedeerde asielzoekers, de 26000 man die mevrouw verdonk zo ferm over de grens wil zetten om terug te gaan naar vakantielanden als somalie, tsjetsjenie, Irak en dergelijke.
Daar mag je dus geen begripvolle filmpjes over maken, dat zou alleen maar weerstand tegen het verdonk-beleid opwerpen.

Da's censuur, Rotte rita!! ik weet niet of dat ook een Jan Peter Walgenende-norm of Jan Peter Walgenende-waarde is...???

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...