maandag, juni 27, 2005

Bizar

Dawas wel een beetje een bizar weekend. Vrijdag zomaar een keer een nachtconcert gegeven (wegens twee ingelaste punkbands- uit zwééééden- begonnen Harry en ik pas tegen enen onze dj-kunsten te vertonen). En gek genoeg werd het nog wel een echt feessie! Wij hadden er eigenlijk geen zin meer in, maar het publiek en de kroegeigenaar vonden dat we toch maar achter de draaitafel moesten gaan staan. Dat lukte dus wonderwel.
Zaterdag gingen twee van mijn jongedames uit logeren, dus hadden we de volle aandacht voor de thuisblijvende dochter. Dat werd een feest: heerlijk gekwetter van haar kant, vele aandacht voor het bezoek (broer plus diens kind) en lekker in de stad uit eten met haar, hen en met mijn lief. Knus dus!
Gistermiddag op kinderverjaardag- lekker in het zonnetje, de meiden gingen uit varen in de opblaasboot die achter de tuin lag aangemeerd.
Na thuiskomst, wegbrengen van de dames naar hun moeder en wederkomst te mijnent togen we nog even voor een borrel en een sparerib naar de buren, om daar een verjaarswens neer te leggen. En ja hoor: ook daar in het zonnetje, biertje erbij, slap geouwehoer en een heuse dronkemans-valpartij van de opa des huizes: het feest was compleet dus.
Resumerend ben ik blij dat ik even vast achter mijn stoel zit- even niet van hot naar haar hoef. Hopelijk snap je dan ook dak in het weekend geen tijd over heb om te bloggen!

1 opmerking:

FROMMEL zei

je heb het net zo druk gehad assik lees ik al wel.

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...