zaterdag, augustus 27, 2005

Alles voor de muziek

Gisteren de vakantie met de kinderen afgesloten, die zitten nog een weekje bij hun moeder om zich voor te bereiden op de nieuwe school-groepen.
Gaf mij mooi de kans om mijn laatste vakantiedagen, samen met lief, diep muzikaal in te richten. Gisteravond dj-en, straks nog een keer draaien en daartussendoor lekker thuis hard plaatjes draaien.
In het Swafje vierden we gisteravond weer de laatste vrijdag, dat betekent 'Friday's Fabulous"-time. Harry en ik deden overduidelijk velen versteld staan met de verrassende muziekkeuze die hoorde bij het "geestverruimende onderwerp": wij trokken op Space Trip. Van Pluto naar MArs, van Maan naar Venus en naar wat er verder nog UNder The Milky way was. Soms dansbaar, soms hard en soms gewoonweg ontroerend. Laat ons maar schuiven, eh.. draaien.
Latertje, half zes in t mandje maar we konden heerlijk uitslapen, niewaar? Daarna lekker kranten, plaatjes draaien (godsamme, wat is Employment van the Kaiser Chiefs toch een ge wel di ge plaat).
Vanavond weer even de knop omzetten: disco en dance classics, daar heb ik me alweer bijna twee maanden niet in verdiept. Tjid om de skills dus weer eens op te pakken.
Morgen ook weer uitslapen, vermoed ik....

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik hoor het al: jij vermaakt je wel...

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...