maandag, augustus 01, 2005

Genezen

Althans, voorlopig weer wel: Begtje hoeft de komende tijd niet meer een betaald-voetbalwedstrijd in levende lijve te aanschouwen. Twee dodelijk saaie partijen vrijdagavond in de aRENa hebben mij voorlopig weer voldoende overtuigd van het feit dat ik niet geboren ben voor het bijwonen van spectaculaire wedstrijden.
Op een of andere manier heb ik daar geen gelukkige hand in. Laat ik me maar op zaken storten waar ik echt kijk op heb (zoals het plannen van vrije dagen, waar de weersomstandigheden zich dan op aanpassen). Let op, het wordt allemaal beter, binnenkort.

Geen opmerkingen:

Simple Minds: Everything is Possible - Joss Crowley

Simple MInds: Everything is possible op IMDb (8,0)   Simple Minds: Everything is possible op Moviemeter (3,30) Een 8,0 op IMDb. Dat is echt ...