maandag, september 05, 2005

De nationale huilebalk

Dat men kritiek heeft op Ali B. snap ik wel. Die man is iets te aanwezig, al geloof ik wel dat er ergens iets klopt van zijn uiteindelijke bedoelingen.
Maar wak de man ontstellend kwalijk neem is dat ie overal waar ie komt die tranendal-rapper van een Brace meeneemt. Wat een gedrocht, wat een misbaksel en wat een jammerhout is die man.
Dat schijnt dan aanvullend te werken op de raps van Ali, voor mij echter niet. ik krijg elke keer kromme tenen als ik die jankstem van die foute Sinatra hoor.
Laat die man zijn mocro-flavour in de keuken gebruiken, weiger hem de toegang tot elk podium en elke microfoon!!


(ok, ik geef toe, twas mijn eigen schuld dat ik TOTP keek, maar dan hoeven ze me nog niet zo te nagelen)..

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...