vrijdag, september 23, 2005

Pillbox Tales

Goed man, tis weer vrijdag-werkdag! En dat betekent een keur aan "andersoortige" arbeidsvitaminen.
Op dit moment wervelt een gedigitaliseerde versie van een deel van mijn jaren 80 twelve-inches door mijn coffeecup-houder.
Enige uitleg: in de jaren 80 en daarvoor zetten bandjes hun muziek op een heeeeel grote ceedee, die dan zwart was en niet van metaal. Daar had je grote en iets minder grotere versies van, die laatsten noemden ze dan singles! Omdat dat voor sommigen niet lekker voelde, maakten ze daar ook weer grote varianten van, maxi-singles genaamd! En die maxi-singles waren precies Twelve Inch groot!!!
Volgt u t nog? Welnu, enkele jaren geleden zette ik al mijn singles en maxi-singles over op cd en daar draai ik er nu eentje van.


Wat kon the Cure toch lekker raggen op obscure b-kanten als "pillbox tales" en "do the hansa". Wat was The Cocteau Twins toch een wonderschone band..

t werkt lekker naar t weekend toe zo...

1 opmerking:

Anoniem zei

Those were the days...

Mother's instinct - Benoit Delhomme

Mother's instinct op IMDb (6,5)   Mother's instinct op Moviemeter (nog geen ratings) Eerder deze maand zag ik de trailer van deze fi...