zondag, september 04, 2005

Snoepje van de week

Moest ik toch afgelopen vrijdag klotsplaps met de meiden naar een popconcert. Twas de afsluiter van een hele week bouwen in het huttendorp, als dank kregen ze een optreden van een "mystery guest"!
Bleek t Bad Candy te zijn, kent u dat? Ik niet, althans: ik had alleen een keer de naam gelezen. Schijnt een bandje te zijn dat de hoofdrol speelt in een soap op een van de kleuterzenders.
Maar goed, vier niet onfrisse dames die ook nog bleken te kunnen rocken! Ze moesten het bij het overwegend zeeeer jeugdige publiek weliswaar vooral hebben van hun Cindy Lauper-covers, maar ach, dat dondert niet. Ik zag, goedkeurend, vooral mijn oudste dochter met speurende blik enkele rockhoudingen aannemen! Andere zat op het podium en nummer jongst vond het allemaal retespannend in het donker.

Ooit ooit, zo droomde hij, staat Begtje met zijn dochters te headbangen bij een metalconcert! Rock on!!

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...