woensdag, november 02, 2005

Spits-vondeling

Ik ben inmiddelsch dermate verslaafd geraakt aan de sudoku (ben nu door de koudwatervrees heen en schrik niet meer van masterclass-categorie) dat ik vanmorgen voor het eerst sinds tijden de Sp!ts uit de trein heb opgeraapt. Xag namelijk een opposante treinreiziger daarin lezen en bij het omdraaien ontwaarde ik ook een sudoku!
Had m trouwens zo opgelost, die is echt om te trainen.
Vergeef me, zodra ik een nieuw pzzlboekie heb zal ik de spits weer gewoon negeren, zoast hoort!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Je bent spitsvondig bezig.

Anoniem zei

jaja loop maar mee met de massa waar je je zo tegen verzet. ook u is gevoelig voor de massa consumptie. nog even en u gaat snel een Mcwoppert halen.

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...