dinsdag, december 06, 2005

Heerlijk avondje!

Op één ding na (een lekke fietsband verhinderde me een bezoek aan de ConXies-popquiz gisteravond) was t wel een heel bijzonder avondje.

Eerste geschenkje kwam van de hand van baas: we mochten effe eerder naar huis.
Thuisgekomen wachtte me een meer dan smakelijke gourmettafel, die we onder weisswein en gedempt licht intiem soldaat maakten.
Daarbij hadden we elkaar ook nog even goed bedacht: ik had een fijn dierproefvrij geschenk voor mijn lief, mijn lief uberraschte mij met een geweldige aanpak:
voor haar en voor mij staat 1 maart 2006 alvast geagendeerd. Met z'n tweetjes naar the Kaiser Chiefs! Jip en Jahooee!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo wil ik ook wel Sinterklaas vieren...

begt zei

ik zou je graag willen uitnodigen volgend jaar, maar ja: dan is het geen intiem diner voor twee meer he...

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...