donderdag, december 15, 2005

Ravage

Had t al gehoord langs diverse wegen, vanmorgen bevestigde een stukkie in de Volkskrant mij dat het over en uit is met het axieblad Ravage.

Das jammer , er valt weer een gat in de info-voorzieningen voor het hollands axiewezen.

Met frisse weemoed denk ik terug aan de jaren dat mijn broer(s) en ik schreven voor een der voorgangers van Ravage. Toen had je "Bluf", dat zich gelukkig mocht prijzen opgekomen te zijn in de piektijden der krakerij. ERgens op zolder heb ik nog enkele exemplaren waarin ik stukken mocht plaatsen als "westfries correspondent".

Het geeft me een beetje het gevoel dat ik geïncorporeerd ben in de gevestigde orde, als ik bedenk hoe axiematig ik vroeger was..

Tijd voor een opfrisbeurt

Geen opmerkingen:

Crock of Gold: a few rounds with Shane MacGowan - Julien Temple

Crock of Gold op IMDb (7,7)   Crock of Gold op Moviemeter (3,81) Ondanks dat het al ruim drie decennia werd aangekondigd (én verwacht), was ...