donderdag, december 08, 2005

Rozen zijn rood

en violen zijn blauw,
niet van de drank
maar gewoon van de kou.

Zo leerde ik vroeger. Ik moest aan het rijmpje denken door de plaat die hier sogges vroeg over mijn afdeling schalt (wees gerust: er is nog geen collega aanwezig).
"Rosenrot" heet de nieuwste Rammstein en hij is zo mogelijk nog fouter dan eerdere platen.
Lekker dus: gewoon de bekende metaldreunen, de kozakken-samenzang en daardoorheen de meest op-de-rand-van-fout-balancerende teksten:
"Ich muss zerstören", "Te quiero Puta" en "Mann gegen mann: Schwuuuuuul" zijn een aantal van de poetische strofes die mijn opstart begeleiden.
Er zijn er voor minder vermoord...

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...