dinsdag, januari 10, 2006

Ik ben voornemens...#2

T lijkt alweer eeuwigheid geleden dat ik het op dit podium over voornemens had.
Gisteren bleek dat sommigen me toch gaan lijken te lukken.

Fietsend onderweg naar de popquiz ontmoette ik gisteravond de directeur vh Filmhuis. Zij wist me, toen ik riep "tot morgen", om te doen keren vanwege haar "nee"- reactie.
Wat blijkt: de eerste filmhuisvergadering van het jaar gaat niet door!!
En dat was ik nou precies van plan: meer films zien en er minder over vergaderen.
voorlopig staat het 2 voor de films en 0 voor de vergaderingen!!

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...