maandag, januari 02, 2006

Rijtje

Heb zojuist het arbeidzame jaar 2006 aangevangen. Dat is wennen hoor, na een ruime week vrij. Heb wel uitstekelbaarsje (tja, das pas een gedateerd woord) de kans gehad om mijn leven en de daarbijbehorende prioriteiten op een rijtje te zetten.
tis een beetje triest voor mijn collega's dat WERK dus niet in mijn prio-top 5 staat.
In willekeurige volgorde komen vrienden, kinderen, mijn lief, muziek en familie daar toch echt op een hoger plekje te staan. Daar ben ik de afgelopen weken behoorlijk achter gekomen.

Maar ja, het leven komt zoals het komt: ik moet me nu toch met de zakelijke zaken gaan bemoeien...

3 opmerkingen:

Peter te Riele zei

He Begt,
Ik mis er eentje in je top 5. Wat dacht je van jezelf? Kom jij zelf niet in die top 5 voor? Dacht het wel!

Peter

Anoniem zei

Ik heb het werk nog even uitgesteld. Maandag keer ik terug naar mijn kantoortje en ga kijken welke puinhopen daar onstaan in de afgelopen anderhalve week (ben nog nooit zo lang afwezig geweest).
Zal wel niet meevallen...

Anoniem zei

Sluit me overigens ook aan bij de eerste spreker: Ga je ook aan jezelf denken het komende jaar?

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...