dinsdag, januari 24, 2006

Snuf

Luisterboeken, het is DE trend op dit moment. De titelvoorraad wordt langzamerhand fors uitgebreid.In de trein maar vooral in de file worden vele literaire werken afgeluisterd. Mijn lief doet daar ook aan mee, ze luistert soms naar prettige (mannen)stemmen om in slaap te komen.

Gisteren haalde ze, gewoon voor de probeer, een luisterboek van Baantjer, titel was iets "De Cock en de nogwat".
spelertje op schoot, ze draait zich om en zegt op iets te luide toon - dat hoort zo als je een koptelefoon ophebt- "zo, wat een zware stem".
ik meeluisteren dus, en ja hoor daar was ie: de stem van Snuf!! Rudi Falkenhage, de immer gevaarlijke boef Snuf, die samen met maat Snuitje immer de gevaarlijke belager van Pipo was! Die Snuf, die praatte dus nu een serie moorden en de bijbehorende oplossingen aan elkaar.
Om maar even naar zijn stem te verwijzen: hoe laag kun je zakken???

2 opmerkingen:

Peter te Riele zei

'De Cock en nog wat'
prettige'(mannen)stemmen
mijn lief die ermee in slaap valt

en dat vind je laag zakken!
Volgens mij klinkt daar wat jalouzie in door;0)

begt zei

nou nee hoor, meestal slaap ik al eerder!!!

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...