woensdag, februari 15, 2006

ATV

...meaning: Avonden Tijdelijk Verlengen.

Das de opdracht voor mij en mijn lief tegenwoordig, nu onze agenda's zich steeds lastiger op elkaar af laten stemmen. Maandagavond was ik wandelen met maatje hannes, lief was naar de masseur. Gisteravond moest zij werken, ik vergaderen voor het FH.

Kortom: de kans dat een van ons beiden zich voor moest stellen tijdens het snijden van het vlees was zo groot, dat we besloten hebben om de Avonden ná die afspraken dan maar Tijdelijk te Verlengen. Zo zaten we maandagavond tot ruim na enen nog onder een borl de dag door te spreken en was het ook vannacht alweer een stukkie in de woens- voordat we de dinsdag afsloten.

Nachtrust, dat bewaren we dan maar voor huize Avondlicht....

2 opmerkingen:

Peter te Riele zei

Laat me raden: Volgens mij woon je in Nederland en ben je autochtoon. In veel landen buiten de Nederlandse grenzen hebben de mensen veel meer tijd voor elkaar. En de allochtone Nederlanders in Nederland hebben meer tijd voor elkaar. Gek,hé?!
Was getekend,

Peter (een autochtone Nederlanderer in Nederland met te weinig tijd)

begt zei

riekt naar voorinformatie, meneertje. Anders heb je het wel heeeeel toevallig goed geschoten..

Maar je ziet het he, ik doe mijn best om minder autochtoon te worden (blijven, eigenlijk)

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...