donderdag, maart 30, 2006

Candy

"Candy, Candy, Candy, I can't let you go.
All my life I'm wanting you, I love you so".

Nou , ik dus niet he!! Gisteren DWDD gezien? Daar zat hare muzikale hoogheid Candy Dulfer. Die kwalificatie, die dicht ze zichzelf toe ("ach,ik zeg tegen Prince, zeg ik...")
Wat een arrogante trut met vingers zeg! Betweterig, wijsneuzerig en wat me het meest ergerde: de door mij heilig verklaarde Leo Blokhuis kwam niet eens aan het vertellen van zijn "Popquiz A Go Go"-achtige verhaal toe. Hij wilde net een stukje popgeschiedenis vertellen over de revival van de soul. Komt die opgeblazen toeterdoos er toch tussendoor kleppen op een manier dat Leo, duidelijk geirriteerd, steeds maar zat te wachten tot haar interrupties voorbij gingen.

Doos, opzouten naar Minneapolis, hier niks meer te zoeken. Je bent te groot voor Nederland, doe daar wat mee..

1 opmerking:

Peter te Riele zei

Begt: weer als vanouds ongenuanceerd (want column) maar in grote lijnen wel eens over Candy.
Gelukkig maakten gevangenisdirecteur en operazanger veel goed. Goede gesprekken, aangename interviews met snelheid, durf, eigenheid en verrassing. Mooie aftiteling ook.
Daar houd ik wel van! Maar ook meer Leo Blokhuis!

Peterter

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...