donderdag, maart 02, 2006

Kaiserlijk

Om vele redenen blij dat ik gisteravond niet voor het buisje zat te voetbalvervelen.

Quas er wel vlák bij, bij dat voetbal. Naast de aRENa resideerden namelijk gisteravond de heren Kaiser Chiefs. Wat een ontzettende dot aanstekelijkheid. een niet al te lange set, met drie coverkes en voor de rest een greatest-hits aaneenrijging. Community-singing, pogo'en en broederlijk gearmd springen met die onbekende gozer vlak voor je: het was een waar feest!

Toen hadden we al de spannende voor-act "We are Scientists" gehad; een combi van de broeierigheid van Interpol en de power van Arctic Monkeys: bijzonder, ik ga op zoek.

Als na-programma kregen we helemaal een giga-verrassing: ik had wel eens van "Infadels" gehoord, maar kende hun muziek en zeker hun act niet. PRACHTIG! Voor mij "the Happy Mondays" van deze tijd: electro en rock gaan hand in hand met een energieke presentatie: gaak zeker zien de eerstvolgende keer dat ze een volledige set gaan spelen.

Begtje blij dus, voorlopig weer genoeg muzikale bagage...

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...