woensdag, maart 01, 2006

VN resolutie

Tis me gelukt! ik heb bij de VN iets afgedwongen.
Let wel: de Vrij Nederland he, niet de Verdeelde Naties!

Ik word genoemd deze week! in een artikel over "democratische kunst" schrijft Pieter Hilhorst over een uitgeschreven wedstrijd om een kunstwerk te bedenken voor de logements-kamer in het 2e kamer-gebouw. ging allemaal via martijn engelbracht (u weet wel, de bedenker van het "tegen-telemarketing"formulier en de actie waarin hij poogde na te gaan hoeveel mensen bereid waren hun illegale buren aan te geven.)

AAn deze 2e K-actie heb ik meegedaan, ruim een jaar geleden al. En nu, zolang na dato, zie ik opeens mijn naam terug als de bedenker van het (NIET WINNENDE) concept "De Boterberg"! Lees de VN, tis best grappig...

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...