maandag, mei 29, 2006

Wier siend da wieder


Mocht u me gemist hebben (en dat zou zomaar kunnen, anders bent u hier nu ook niet): ik was even een weekendje niet aangelijnd.
Op een voorheen middeleeuwse boerderij aan het wad, de lokaal bekende Wierschuur,
vierden wij een paar dagen "kinderweekend".
Wierschuurweekenden deden we al jaren, maar voor het eerst veranderden we de opzet van uitnodigen: zij die voorheen met de Swaf-groep meegingen, mochten nu ook mee mits ze daarbij hun kinderen meenamen! En dat werd nogal wat.
Lekker met zijn dertigen uitwaaien op een van de fraaiere locaties van dit land, tis geen straf. En dat ondanks een daggie snertweer, een paar dagen koorts en de vele kwiebelende kinderstemmen die de ganse dag over boerderij, over aanpalend erf en over het wat schalden. Het was leuk, het was goed en het was wad!

Wordt herhaald.

En ik, ach ik ben binnenkort gewoon weer te volgen als uw rondrazende reporter!

Geen opmerkingen:

Green Border (aka Zielona Granica) - Agnieszka Holland

Green Border op IMDb (6,4)   Green Border op Moviemeter (3,50) Ik kon de slaap maar moeilijk vatten gisteravond, er spookte te veel door mij...