dinsdag, juni 06, 2006

Variatief

Dat was nogal afwisselend, dat weekend. Hoge drukke toppen, kalme dalen.
Vrijdagavond zoals hieronder aangekondigd naar Keith Caputo's magische stem geluisterd. Wat een charismatische energie straalt die man uit. Met zn zevenen heen, ik heb er zeker drie zien huilen zo mooi (en mezelf kan ik dan dus niet zien).
Na een freestyle rapconcert in de trein vervolgens nog effe kroegen tot tegen sluiterstijd.
Zaterdag echter al weer vroeg in de benen, oudste dochter mocht voetbaltoernooien. Lekker weer, fijn om die paar uurtjes slaap weg te laten schijnen door het startende zonnetje. En dat Lo haar laatste wedstrijd ook nog won, was de aanleiding voor een vreugdeuitbarsting van de ouders!
Zaterdagavond uitgeblust op de bank een intrigerende DVD zitten kijken (Constant Gardener, ingenieus plot) en tegen knikkebollen aan volgehouden.
Zondag was t prachtdag: ik kon oefenen hoe het is om niet meer op zondag zelf te moeten voetballen. Speeltuin, potje midgetgolfen met de meisjes. Kalmpjes aan en leuk! S avonds opnieuw kroegen na eerst lekker uit eten te zijn geweest.
Als tegenwicht deelde ik gisteren de dag in als muziekdag. Op een driekwartiertjes tuinieren na heb ik achter de pc gezeten om dj-cd's samen te stellen en achter de tv gehangen om de pinkpop-beelden tot me te nemen.
Alle hoeken dus gezien: van volledig flex tot vol in touw. Yin genoeg, Yang voldoende.

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...