maandag, juli 10, 2006

Blond hadn't more fun

Vroeger was ik een spierwit knulleke van kapsel, een echte verdwaalde Scandinaviër.
Wat me gisteren op het kleurriijk multi-cultureel feest overkwam, had ik dan ook in mijn levensdagen niet kunnen voorzien.

Als presentator mocht ik de bos bloemen uitreiken die een wethouder nu eenmaal verdient met zijn openingswoorden. Waarop hij tegen mij zegt: aha, bent u de voorzitter van de Turkse stichting?

Nu ben ik wel donkerder geworden dan in mijn tienerjaren, maar zo veel? ik voelde me helemaal op mijn plek gisteren! (en heb me dus legitiem op de Dürüm Dóner gestort!)

Ik, male caucasian, heb duidelijk turkse invloeden. Kon ik dat mijn ouders nog maar vertellen...

1 opmerking:

Peter te Riele zei

Geen Ata Turk, maar Ata Begt!

Peterter

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...