maandag, juli 17, 2006

Missionada

Zendingswerk, tis niet datgene wat me het beste ligt, maar af en toe kan ik het niet laten. Na een bezoek aan schoonpa gisteren herbemachtigde ik een exemplaar van de beste cd van de laatste jaren. En dan heb ik het natuurlijk over 'Industrial Silence" van Madrugada.
Fraai hoezenprintje, razendsnel op verzoek gedownload, kom daar nog maar s om!
Vandaag de schijf dus weer eens mee naar t werk en verdomd! Voor de achtste of negende keer heb ik het voor elkaar dat iemand de naam van Madrugada op een briefje schrijft om hier eens nader naar te gaan luisteren.
Ze mogen me wel bedanken voor mijn katholieke achtergrond, zo'n missionaris kan Madrugada nog altijd goed gebruiken!

Enneh, wil degene die mijn exemplaar van deze schijf nog steeds in bruikleen heeft niet concluderen dat ie dankzij bovenstaande de plaat niet hoeft te retourneren.
wie het ook moge zijn.....HIER DIE PLAAT!

3 opmerkingen:

Peter te Riele zei

Ik begin ook wel nieuwsgierig te worden hoe die Fabrieksstilte van Ma Drug Ada klinkt.
Ik heb die plaat dus in ieder geval niet.

Peterter

FROMMEL zei

daarom mag je van mij mijn vrouw lenen maar van mijn platen blijf je af.

begt zei

OK, boodsschappen zijn duidelijk.
ik moet samen met Jans op zoek naar Madrugada voor peterter!

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...