maandag, augustus 28, 2006

Eigenlijk

Had het al jaaaren niet meer gedaan (nee,k bedoel heel wat anders; dat wat jij denkt hebbik godlof achter de rug), maar gisteren was t weer eens zover.
in 1 van de vele momenten van rust dit weekend greep ik zowaar weer eens het Volxkrant Cryptogram bij de hand, s checke of ik het nog beheers, of ik mijn eigen taalspeelsheid nog steeds kan omzetten in taal-logica.
En verdomd, in no time had ik de helft ingevuld. Glimlachen om sommige vondsten van Jan Meulendijks (van wie ik uit eigen ervaring weet dat ie al jaren geen Jan Meulendijks meer is), ronduit schateren zelfs om deze: "in feite het resultaat van zelfmoord".

Oplossing? zie de kop van dit blogje!

ik ga t weer vaker doen! Crypto'en, bedoel ik dan!

2 opmerkingen:

Peter te Riele zei

De puzzels heb je misschien lang niet meer opgelost, maar dat Crypto'en doe je volop in je blog! Blijven doen.
Je blog hapert, veranderingen en tellingen duren uren voor ze zijn bijgewerkt waardoor bij mij wat verwarring ontstaat of iets wel geplaatst is. Bij jou kennelijk ook want het bericht eigenlijk staat er wel drie keer op. Wel aardig zijn de verschillen.

Peterter

begt zei

de bug lag aan mijn kant. heb deze gistermiddag namelijk al proberen te plaatsen maar dat ging mis. vervolgens heb ik m dus opgeslagen (dachtik) terwijl ie ook gewoon geplaatst is.
af en toe is blogspot een beetje lastig.

en dat crypto'en, das waar: als het denken eenmaal in je bloed zit kun je niet meer stoppen...

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...