woensdag, september 06, 2006

Heel Veils Plezier

Ende joechei, ende jubel ende jolijt.
ja sorry hoor, voor t eerst sinds meer dan 1 jaar heb ik weer eens een voltallig geprijsde cd gekocht. 17 euro 99 telde ik neer (nou ja, middels een cd-bon, dus tochnog geld terug) voor "NUX VOMICA".
Huh?

Ja, das de tweede plaat van wonderkindje Finn Andrews, de voorman van de nieuwzeelandse band "The Veils".
Na het fabuleuze "The runaway found" was het lastig evenaren voor de man.

Ik draai de plaat nu voor de achtste maal (zo ongeveer achtereen) en raak steeds dieper beïndrukt, beïnvloed en begeesterd. Wat een weergaloze atmosfeer weet die man te scheppen. Tipje dus, ga s luisteren als je een beetje gevoel in den donder hebt.

IK
BEN
FAN!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik ken alleen maar het zwitserleven gevoel, is dit soortgelijk?

begt zei

nee, dat hááált t niet!

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...