dinsdag, oktober 03, 2006

Deluxe

Een weergaloze avond, gisteren. Paultje L. schitterde in de "Deluxe" versie van de maandelijkse popquiz ConXies.
Met haast methodische vaardigheid hield men de acht muzikale koppelvragen ietwat simpel (nou ja, wie herkent nu Paris Hilton als zangeres). Door deze aanpak hield de deelnemer aandacht over voor het projectiescherm, waarop acht x acht vragen voorbijkwamen (Wie noemt z'n kind nou zo? Wie doetdeed het met wie? Hoe heet ie eigenlijk echt? Wie staat hier op de jeugdpasfoto? etcetera).

Een volle bak, een fijne sfeer en veel hilariteit om de "foute platenhoezen' ronde.
Traditioneel maakte ik weer een cruciale fout om de top 1 te halen of in ieder geval te benaderen, ik streepte het goede antwoord door ten faveure van een foute om daarmee precies de zes punten mis te lopen die me op de treetjes hadden doen belanden. Ik ga er aan wennen..

Kan er alleen maar aan toevoegen: kom nou volgende maand ook eens op die eerste maandag naar t Kroegie!

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...