maandag, november 06, 2006

Intermezzi

Reeds tweeenbijnahalve maand beperk ik mij in de uitspattingen. na lappendag geen druppeltje alcohol meer aangereikt. Dit weekend veroorloofde ik mij een tweevoudige sidestep van dit beleid. Vrijdagavond een meer dan knus etentje met de buren, echt warme mensen en bij warmte paste prima een wijntje, zo werd mij duidelijk gemaakt.

Gisteren vierden we dat schoonpa alweer een stapje dichter bij zn pensionering was geraakt, dat mocht na enig aandringen van het aanwezige publiek luister bij worden gezet met zowaar een bockbiertje! En een gewoon blondje!

Keurig om elf uur thuis overigens, keurig op tijd vlak en keurig op tijd weer op kantoor. Begtje heeft er weer even aan geproefd (letterlijk en figuurlijk) maar gooit voorlopig deze uitspattingen weer even in de hoek.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

khoop dat drvan hebt genoten, ik mis ut voor geen druppel ik sta vanaf januari dit jaar volkomen droog; er gaat niets boven water!!!

begt zei

dat zou voor mij nog een geheel andere fase in mijn leven inluiden. ik zou niet zover willen gaan dat ik totaal nooit niets meer zou drinken, dat gaat mijzelf nog net even te ver. echter, zo af een beetje zelfregulering kan geen kwaad...

Peter te Riele zei

Wie was nou dat blondje? ;0)

FROMMEL zei

en zo begint u elk jaar weer vroeger...

Crock of Gold: a few rounds with Shane MacGowan - Julien Temple

Crock of Gold op IMDb (7,7)   Crock of Gold op Moviemeter (3,81) Ondanks dat het al ruim drie decennia werd aangekondigd (én verwacht), was ...