dinsdag, november 21, 2006

Niet te filmen

Verkiezingen, werk, gezin, verplichtingen: lange lange tijd kwam Begtje bijna niet toe aan een van zijn favo-hobbies: film!
Gelukkig heb ik de afgelopen weken de opgaande lijn weer een beetje gevonden. afgelopen donderdag liet ik me eindelijk weer eens een filmintroductie van de onvolprezen CeesBee welgevallen, gisteren zag ik een bij vlagen knusse deeveedee en vanavond ga ik opnieuw de filmzaal in.
Beetje laat maar toch: de jongste Ken Loach, die magk natuurlijk niet missen.

Heerlijk dus om mijn oude liefde in dat witte doekje weer wat aandacht te geven..

2 opmerkingen:

Anoniem zei

deuris niets lekkerdeur dan te sjillen op een ouwe doorgezakte bank met een glaske schuimend vocht onder handbereik natuurlijk in een klein rokerig zaaltje; laatie film maar komen.

begt zei

ok, ik deed het dan zonder schuimend vocht en op een heuse filmstoel in een rookvrij zaaltje. voor de rest klopt je constatering.

Simple Minds: Everything is Possible - Joss Crowley

Simple MInds: Everything is possible op IMDb (8,0)   Simple Minds: Everything is possible op Moviemeter (3,30) Een 8,0 op IMDb. Dat is echt ...