dinsdag, november 28, 2006

Nieuw Elan

"Nederland heeft nieuw elan nodig".
Hoe durft ie, de multiple-premier! Uitgerekend hij, de man die zich een hele verkiezingscampagne lang niet uit, die de scherpe zaken overlaat aan zijn hagedis ter rechterzijde (jaja, maxime dus) of aan zijn campagneleider om te kijken wat ie wel mag zeggen.
En dan vervolgens alleen langskomt om zijn premierbonus te incasseren.

De grootste kleine lafbek die ons land rijk is, die roept dus om nieuw elan!
Ik hoop zo dat ie het elan van rechts en vooral van links om zn oren krijgt.
Wat een mispeer, die man.

2 opmerkingen:

Peter te Riele zei

Begt, Begt,
Wat maak je me nou?
Wat een geschop en gescheld zonder argument of onderbouwing. Je kunt het met mensen niet eens zijn maar om 'foute' politici en journaille vast te laten zetten (Telegraaf) of de mond te snoeren of de wereld uit te helpen, vind ik erg ondemocratisch en in strijd met de goeie zaak waar jij graag voor vecht.
Als Amnesty International-aanhanger (waarvan jij er volgens mij ook één van bent)moet de uitspraak zoals 'Why do we kill people, to tell people that killing people is wrong' zeker voor ons zelf gelden.

Ik lees graag weer felle reacties van je op (wan)daden van betreffende politici, kranten of journalisten.

Ik ben benieuwd.

Peterter

begt zei

peterter, wat krijgen we nu?
die van de telegraaf, daar mag je toch wel even doorheen lezen hoor! daar zat me toch een hoop scherts bij (al zou ik het geen probleem vinden als de T. over de kop ging hoor, echt niet)
Wat Balkenende betreft meen ik het echt: die man is een gevaar. Op ongekend laffe wijze heeft de man de verkiezingswinst gestolen, terwijl hij ondertussen maar blijft doorhameren op de moraliteit. zolang die man weigert zelf het voorbeeld te geven én het voortouw te nemen, mag hij van mij echt afzwaaien. neem ik niks van terug, so be it.

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...