maandag, november 13, 2006

Pak aan!

Je zou me moeten zien vandaag. Dressman, bijna. Gekleed in een pak van een Hongaarse mode-ontwerper (second hand natuurlijk, nieuw kank ze niet betalen), stijlvolle schoentjes, lange jas: Begt gaat op voor zn volgende sollicitatiegesprek.

en ik vrees met groten vreze: direct bij binnenkomst van de woonkamer vanmorgen stontik in de kattenkots, na opruimen en handenwassen ging ik broodsmeren waarna ik me tot bloedens toe verwondde aan nota bene het sluitertje van de broodzak.
Vervolgens in de volle regen naar het station, in de volle regen van station naar werk: ben benieuwd wat dat allemaal gaat worden.

Ik drijf op dit moment op de steun van mijn lief en mijn drie meissies, die zojuist bellend meldden dat alles -op weg naar school- helemaal goed gaat!
Wat zat t worden vandaag???

3 opmerkingen:

Anoniem zei

tis nie vrijdag de dertiende vandaag, maar wel de dertiende. Normaliter mun geluksgetal alleen nie vandaag.

begt zei

daarom! ben heel benieuwd of ik middernacht haal..

Anoniem zei

nou ben eerlijk gezegd benieuwd hoe het gegaan is. met zo'n start kan het toch alleen maar beter gaan?

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...