woensdag, november 22, 2006

Stemdag: Dág stem!

Nummertje 22 was ik aan de stemtafel en toen was het nog maar 2 over half acht. Een heuse Oostblok-wachtrij begeleidde mij naar de rode knop.. Was ik de eerste hoornse sp-stemmer vanmorgen? ik twijfel dáár zelfs over, zo hoopvol ben ik.
Op een of andere manier zie ik een hoop mensen de goeie kant op zweven vandaag. Niet voor niets houdt de VVD haar verkiezingsbijeenkomst vandaag in Madurodam, meer symboliek heb ik deze campagne nog niet gezien.
Ik hoop op een goede dag voor de mensen die het hart op de goede plaats (juist ja: links dus) hebben zitten.

3 opmerkingen:

Peter te Riele zei

dag stem,

mooie stem
rooie stem
jouw stem klinkt
vertrouwd
zeker en vast
overtuigend
wie weet echoet
hij nog lang na
met rooie oortjes
zie ik uit naar
een linkse toekomst
dag stem,
dag mooie stem
wij spreken elkaar

begt zei

jij had er duidelijk ook zin in! is dat nog zo??

Peter te Riele zei

Mooi overwinning van SP. En nu doordrukken.

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...