dinsdag, december 05, 2006

Het ware geloof

Nee, dit gaat een andere richting op dan u verwacht.
Wegens een overschreden status van gammelheid had ik gisteren vooraf niet het idee mijn maandelijkse popquiz naar behoren (of zelfs überhaupt) te beeindigen. En dat bleek dus mee te vallen. Van de acht vragen scoorde ik drie tienen resp drie negens, dus daar ben ik niet ontevreden over. Dat ik in een van de andere twee vragen mijn traditionele kruisingsfoutje maakte (wel de connectie doorhebben maar net met het verkeerde element verbinden), dat mocht pretjes allemaal niet drukken.
Begin februari mag ik zelf weer, ik ga me vast losjes voorbereiden op een paar hippe muzikale verbanden.

PS: en dat ware geloof slaat op die kruisconnectie=>True Faith van New Order herkende ik uiteraard wel, maar bij het andere liedje ging ik ipv richting Monaco naar Electronic. En das precies dat andere bandje dat uit New Order (dat uit Joy Division) voortkwam.

2 opmerkingen:

Peter te Riele zei

Er was dus meer sprake van een 'nieuwe ordening' in plaats van een 'waar geloof'!;0)

begt zei

tja, hoe kwam ik anders bij het liedje "true faith" terecht? er bleven niet veel opties over..

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...