donderdag, januari 11, 2007

FPU

Beetje contrastrerende fase: waar ik dangle tussen twee banen, heeft mijn schoonpa gisteren het schoolkrijtje definitief in het bakje gelegd.
40 dienstjaren (ja, 40 ja, voor wie daar over twijfelt) werden gisteren bekroond met een receptie waar vele oudcollega's handen- en hoofdschuddend aan hem voorbij trokken.

Uit solidariteit met de man ben ik deze maand ook een stúk minder aan t werk. deze week stond alleen de vrjidag genoteerd, volgende week 3 1/2 dag en de week erop nog twee, dan ben ik er. nog n weekje uitblazen en dan vanaf 1 feb volop in touw!

Enneh: ik ben heel benieuwd waar FPU (de "ontslagreden" van de oud-leraar) nou voor staat: Fijn Pilsjes Uitlurken? Frequent Portie Uitslapen? Feitelijk Personeel's Ontslag? Functioneel Periodieke Uitdiensttreding???

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Flexibele Pensioen Uitkering. En ik hoefde niet eens te googelen of Wikipedia-en! Hmmm... Niet erg goed voor mijn streetcredibility...
Gefeliciteerd met jullie aanstaande feestje trouwens! Erg Romantsich.

begt zei

nee, t valt op, helena, als je hier nu al zo mee bezig bent. Hoe wast ook weer: je werkt al een maand of twee??

Dank voor je felicitaties! inderdaad is romantiek in deze de enige drijfveer: ze was al de mijne, ze woont hier al lang en administratief waren we ook niet meer te tacklen. Kortom: dit moet wel iets met liefde van doen hebben

Simple Minds: Everything is Possible - Joss Crowley

Simple MInds: Everything is possible op IMDb (8,0)   Simple Minds: Everything is possible op Moviemeter (3,30) Een 8,0 op IMDb. Dat is echt ...