dinsdag, januari 30, 2007

Mixed emotions #2

U raadt ht al: ik heb er gisteren een mengeling van gemaakt!
ben eerst twee-e-n-half uur gaan sporten en sauna'en zodat ik ontspannen aan de bak kwam. Vervolgens eindelijk de mp3speler opgestuurd naar ierland, zodak binnen afzienbare tijd weer met een werkend apparaat op pad kan in de trein.
en daarna, ja daaarna ben ik thuis an t werk gegaan: zolder uitgeruimd, gipsvoegen afplakken, werkruimte creeëren voor het vervolg, schuur uitruimen en checken wat ik nou wel en wat niet op voorraad heb voor t schilder- en lakwerk, afspraak gemaakt met de bomenzager die mijn tuin weer toegankelijk moet maken.
Vervolgens een todo-lijstje gemaakt waar je u tegen zegt en waar ik vanmorgen al weer drie punten van heb kunnen wegstrepen: cv-ketel bijvullen, caw inschakelen en met mn werk regelen dat mijn 2e werkdag een vrije zal zijn!!

Tis zo slecht nog niet, dat "inbetween days" zitten..

1 opmerking:

Anoniem zei

wij zouden zeggen, ut lijkt wel een vroege krokusvakantie

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...