dinsdag, januari 30, 2007

T.e.a.b.

Voordat ik me ook eindelijk eens op marktplaats ga begeven, ga ik eerst langs deze zijde de respons eens polsen. Mijn zolderverbouwing nadert zjin einde, hetgeen impliceert dat de interne verhuizing voorbereid wordt. Hetgeen impliceert dat ik een en ander de- en monteer. Hetgeen impliceert dat ik ook spullen overheb.

In de aanbieding:
Hoogslaper:
voor (iemand met) kinderen in de leeftijd van ongeveer vier tot 10 jaar. Mijn jongste heeft er altijd heerlijk in geslapen, maar voelt zich nu zo groot dat ze al gewoon in/op een boxspring wil maffen.
Alle onderdelen zijn aanwezig, ik heb m redelijk netjes uit elkaar gekregen en voorlopig op zolder opgeslagen. Interesse?

Isolatiemateriaal

Tevens heb ik voor de aanstaande verbouwer nog 2 complete pakketten isolatiemateriaal over: Isover natuurlijk (als ik verbouw ga ik voor het A-merk!!)!. 2 pakketten betekent 20 volledige matten jeukspul. Iemand iets in de planning??

3 opmerkingen:

FROMMEL zei

hebbie ook vinyl. of strips. of kaarten met pin-ups. of oude grammafoonspelers. of 8mm projectoren. of een puch in een hoekie. dan ben ik je man.

hansb zei

eh.. nee, en op twee ook.. eh... nee.

begt zei

ik heb geloof ik een oude grammofoon weggedaan afgelopen maanden. maar dat was dan ook n oude grammofoon.

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...