maandag, februari 19, 2007

Toch doet het je wat!

Ik stond niet echt voor bekend publiek zaterdag, in Manifesto. Twas de avond van de Westfriese Popprijs-uitreiking.
vier bands die hun familie en vrienden hadden meegenomen, mijn kennissen bevonden zich louter onder de manifesto-medewerkers. EN de presentator!
Van hem moest ik het hebben: bij de aankondiging van een volgend bandje vroeg ie de zaal even om applaus voor de dj, die zo knap richting de totaal andere muzikale atmosfeer tov het vorige bandje had gedraaid. 200 bezoekers gooiden de handen op elkaar!
Toch wel een beetje trots, ik geef het je te doen om vier totaal verschilledne bandjes op 1 avond muzikaal te begeleiden, dusdanig dat er nog een beetje coherentie in de avond zit. Blij dat ik niet in de jury zat!

Overigens, een terechte winnaar. Melomanics was van deze vier wel het bandje met de meeste podiumpotentie.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wij hadden gistermiddag en avond ook een contest tussen verschillende bandjes. Leuk om te zien dat jong volk...

Peter te Riele zei

Off topic.
Dat was me er eendje!
Mooie foto van de dag.

Anoniem zei

wat heb je met haarlemse hells angels?

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...